Advies toerisme


Advisering toeristische ondernemers en organisaties

De toerismebranche kent voor GeoIdee geen geheimen. Als mede-eigenaar van het bedrijf achter FrieslandWonderland ben ik ruim vijf jaar nauw betrokken geweest bij de toeristische promotie van Friesland, zowel beleidsmatig/strategisch als uitvoerend en commercieel.

Daarbij heb ik veelvuldig te maken gehad met de partijen binnen de branche (of daaraan gelieerd): toeristische bedrijven, provincie, de provinciale marketingorganisatie, gemeenten, VVV’s, toeristische samenwerkingsverbanden, promotiestichtingen, hoger onderwijs, etc.

Die vijf jaar hebben een schat aan kennis en ervaring en een uitgebreid netwerk opgeleverd, inzicht in hoe het níet moet én, op basis daarvan, een duidelijke visie op ‘het toeristisch product’ en de promotie en verdere ontwikkeling daarvan.

Want dat productontwikkeling nodig blijft en effectieve toeristische promotie lastig blijkt, staat als een paal boven water.

Die kennis, ervaring, contacten en visie zet GeoIdee graag in ten behoeve van uw bedrijf of organisatie.

Haven Terschelling